Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Ogłoszenia

dla studentów

Breadcrumb Breadcrumb

Web Content Display Web Content Display

Informacje o XXVI Studenckiej Sesji Plakatowej

Informacje o XXVI Studenckiej Sesji Plakatowej

Szanowni Państwo,


w bieżącym roku akademickim Studencka Sesja Plakatowa (SSP) odbędzie się w dniach od 24 do 29 maja 2024 roku, zarówno w formie elektronicznej jak i stacjonarnej, tzn. z prezentacjami studentów przy plakatach w holu głównym Wydziału FAIS w środę 29 maja.

Zgodnie z tradycją, XXVI SSP będzie połączona z konkursem na najlepszy plakat, który zostanie wybrany głosami pracowników i doktorantów Wydziału FAIS. Główną nagrodę, ufundowaną przez Dyrekcję Instytutu Fizyki im. Mariana Smoluchowskiego, stanowi karta prezentowa o wartości 2000 zł. Ponadto, autorzy 4 wyróżnionych plakatów otrzymają nagrody w postaci kart prezentowych o wartości 500 zł każda.

Plakaty zakwalifikowane do SSP zostaną również wystawione w formie albumu, który dostępny będzie na stronie IIPF od piątku 24 maja. Wobec tego wszyscy uczestnicy proszeni są o przesłanie do 15 maja, na adres pana Artura Michałka (artur.michalek@uj.edu.pl), swojej fotografii (niekoniecznie legitymacyjnej) oraz krótkiej prezentacji (do 1500 znaków) własnej osoby.

Zasady uczestnictwa w XXV SSP:

  • Wykonanie plakatu na Studencką Sesję Plakatową jest obowiązkowe dla wszystkich studentów wykonujących ćwiczenia w ramach IIPF i PMFB w roku akademickim 2023/2024.
  • Studenci wykonują plakaty indywidualnie w formie elektronicznej, a ich tematy dotyczą jednego z zaliczonych wcześniej ćwiczeń.
  • Plakaty oceniane są pod względem treści i formy przez opiekuna naukowego w skali od 0 do 5 punktów. Otrzymane punkty są doliczane do sumy punktów uzyskanych za ćwiczenia w trakcie danego semestru.
  • Plakaty, które otrzymają minimum 3 punkty zostają zakwalifikowane do prezentacji podczas XXVI SSP.

Terminy:

  • 19 kwietnia - podanie do administratora IIPF (artur.michalek@uj.edu.pl) tytułu plakatu i nazwiska opiekuna. Osobom, które nie dopełnią tego obowiązku, temat plakatu zostanie przydzielony arbitralnie.
  • 15 maja – przesłanie do opiekuna końcowej elektronicznej wersji plakatu w formacie pdf oraz autoprezentacji i odpowiedniej fotografii (w formacie png, jpg lub pdf)
     

Szczegóły techniczne:

  • Plakat musi być wykonany w formacie A1 w orientacji pionowej.
  • Nagłówek plakatu (o wymiarach 11 cm - szerokość × 44 cm - wysokość) zawierający nazwiska autora i opiekuna naukowego, a także afiliację oraz numer plakatu zostanie dostarczony każdemu uczestnikowi sesji do końca kwietnia. Nagłówek taki należy umieścić w lewym górnym rogu plakatu. Zabronione są jakiekolwiek zmiany treści, formy i wielkości nagłówka.
  • Za wydruk plakatów odpowiedzialna jest II. PF i ponosi koszty z tym związane.

Kraków, 11.03.2024
dr hab. Krzysztof Dzierżęga, prof. UJ
kierownik IIPF i PMFB